Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Tuesday, May 11, 2010

mEnGantukkkk

ari ni sangat mengantuk... ni semua pasal tdo lambat semalam la ni... adehhh...
tu la sape suruh ko bercerita sampai pagi? ape ko ingat ari ni xleh nak bercerita ke? hahaha...

ha... ni semua 'antu' punye pasal...
agak2 bilik yang aku duduk skarang tu memang ada antu ke?
err... aku harap2 xde... tapi semalam tu bunyi ape ekk?
dah dua kali aku dengar bunyi yang pelik...
time aku mandi tetibe lak de bunyi 'paapp!!' macam bunyi selipar...
aku ingatkan rumet aku yang de kat luar, tapi bila panggil, rumet aku ade jauh jer dari aku..
haishhh... adakah hanya perasaan aku je tu?
skarang aku dah xbleh duk sorang2 kat atas tu, asek nak meremang jer bulu roma aku...
senang betul aku ni lemah semangat sejak dua menjak ni...
aku harap apa yang aku dengar tu mainan perasaan semata2.. aminn...

0 comments:

Post a Comment